Ahad, 22 November 2009

Koleksi yg terpinggir : Bunga English-Part 5 ??


Cuti dihujung minggulah ... berpeluang masak yg sedap2 & panas2 & fresh ... dah musim hujan nmpknya ... elok la berehat sambil minum teh ... bersama dgn pencuci mulut tapi ~

kali ini dessert aku bukan sembarangan dessert tau. Aku nak *hidangkan* salah satu koleksi bunga English yg jarang dah aku guna :- disebabkan koleksi ni dah jadi anak yatim piatu (teko dah pecah) ...huhuhuhu = jadi aku pun malas nak guna ... so ape lagi klu bukan aku displaykan dlm store -hehehe



Cawan ni nmpk classic sebab bunganya sebiji2.
setiap cawan ade 2 kuntum bunga...nmpkla cawan tu besar gombolon cam tuan empunya ...



Oleh kerana dah yatim piatu ... terpaksalah aku tempatkan kat umah yg tidak berkaca - hihihi

Nampaknya tinggal kenangan je...harap2 aku akan berjumpa ngan ibu angkat yg baru & bersesuaian yg sewaktu ngannya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics