Rabu, 11 November 2009

Romantika tapi turning point

Niat dihati nak menambah koleksi lg.
singgah kat Romantika SA nak tego kut2 ade yg baru smpi = masuk2 je ... punyala ramai ore : rupa2 ade UJI BAKAT plak ...
Ade Jozan - sepoi je diaore ni.
Nampaknya x dpt pe2 pun kat Romantika trus turning point ...



Menarik Di Dalam ...
yg ni salah satu restaurant yg jd feberet aku & papa ... klu jalan2 gi SA

Suasana restaurant yg nyaman.
Alam hijau menghijau menemani makan tengahhari.
Cerah biru langit menceriakan aku, papa & khairan.
Aksi aksi khairan ~ menunggu order siap.
dah bole duk kat baby chair = senang la mama nak makan.
TETAPI cam2 bunyi yg terhasil ... tang ting tung tang ting tung ...


Shot yg ni aku suka - bangganya aku punya baby cam khairan ...
1 view = Life Begins
Makan Time :
Setiap hidangan kena ade SOUP ... cam biasalah wajib tu ( nak banyakkan air susu)... ni seafood tomyam utk 2 0re ... rasa terangkat sbb diperah ngan air limau ... apa lg menyelerakanlah

Yang ini cam biasalah, aku punya ~ buttered prawn : nyum nyum nyum smpi licin ...


Ini feberet papa ~ squid kapitiam : ala2 masak kari tp lembab2 lah = yg POWER tu sbb dia masak dlm pan fried so berapi2 & meletup2 cam valcano plak , tego secara LIVE

Time balik ~ hujan menemani perjalanan kami : rahmat dr Allah. Perut pun kencang, tiba masanya utk 'beradu'= angin yg sejuk2 pasti membuahkan petang sabtu yg indah.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics