Selasa, 3 November 2009

Koleksi yg terpinggir : Bunga English ??

kemas dapur... rasa sadey tego pingganku yg lama terperap ni ~ Citernya : masa dulu aku ni tak ambk degree sgt dlm vantage (dlm erti kata masih zero lg) ~ dah tu saja sajalah bli chinaware yg berbunga2 = gitu. masa tu cukup bangga la punya koleksi seperti itu, tak kirala brand pe pun janji ambk rembat je...hihihi nampaknya cam bunga vantage yg F2 tp x serupa plak kan !!! Lgpun masa dulu still bercouple lg so pe2 pun cuma 2 bijik je yg aku bli ... masa tu rajin la ke dapur-slalu buat cucur kucai utk papa~sesuai bebenor la guna pinggan bujur berlekuk & berbunga ni TAPI tu citer yg 2,3 tahun lepas...ahhahaha





Yang ni teko kopi ... tinggi lampai ~bunganya pun besar sebijik bijik ~ dah tu corongnya cam leher unta tp nmpk class la klu minum pagi kat taman yg hijau menghijau #@&^%$




Yang ni teko teh plak... bulat cam labu~siap ade lekuk2 lg... masa tu aku kurus lg, 5 jari aku yang runcing ni still bole membasuh ke perut teko ni - HAKIKATnya waktu ni dah buntak2 jariku jd kurang sesuai la utk aku menggunakannya ... payah skit nak membasuh ...huhuhu


gitulah aku ngan koleksi yg terpinggir tapi aku tetap given a privillege to kept ols my TOYS ni : manalah tau *** 1 ari nnt ADE PEMBELI YG TERGILA2 CAM AKU NI... NAK BUAT KOLEKSI JUGA ^%$&*^%

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics