Ahad, 3 Januari 2010

2009 / 2010

"Selamat Tahun Baru 2010" - semoga apa yg diimpikan akan tercapai pd tahun 2010 ni. Semoga kite sumer akan dirahmati oleh Allah SWT... byk yg nak aku selitkan kat blog aku ni tp blum berkesempatan lg al-maklumla masa december tu btul2 busy gila ... ngan umahku yg full occuppied with my famili yg check in & out ditmbh ngan weekend yg padat ngan cuti2 msia : from perak - penang - cherating - Melaka - then, bawa maksu khairan jalan2 menghabiskan $$$ - gi melawat kakak kat SJ - makan smpi x ingat dunia;berat badan dah naik - paling sadey seluar jean yg jd feberet aku dah x bole lepas ke pinggang, dah stuck kat punggung plak ... huhuhuhu



******************************************************


Seblum gi penang aritu, singgah jap kat kmpung melawat MIL ... smbl tu bole lah lunch kat kampung; cuaca redup je..sejuk gila .. - hihihi.

Aku tnyalah kat MIL ... pesal pinggan mangkuk lama yg berbunga2 tu - nmpknya x sia2 aku asked for it, katanya ade cuma dia x larat nk jaga lgpun pinggan batu ... Oooo , ic then my MIL inpom pinggan tu dia panggil pinggan berkurun ...
aku tego byk gak koleksi my MIL cuma pic ni aje yg aku sempat nak ambk due masa yg cukup2 je ... my MIL katanya klu suka, ambk la. Wow sukanya aku unfortunately aku segan plak - bukannya pe sbb aku ni peminat inglish bukan barang2 antik ... SO aku tolaklah *hidangan* tu ngan lembutnya ...
Insya Allah klu terbuka pintu ati ku nnt ... mak wasiatkan je ngan aku siap ade cap mohor Perak ....


My MIL katanya ... x reti plak nak namakan bunga2 ni. Zaman dulu katanya main bli je.. cam tu plaknya, mak ye ...Oklah takat sni dulu sbb nak buat kje kemas mengemas skit, nnt kite "jumpa" lg di lain N3 ngan citer2 aku di bulan disember yg oredy expired tu ... nak buat camana .. datin ruby busy ...
Babai2x ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics