Selasa, 15 Disember 2009

My Precious Year ... (Last Episod)

15th December 2009, 00:15 midnite, Sri Melur Living Room
My sweet story for tis DECEMBER month is 1st BIRTHDAY for our loving baby boy yg x bole dimissedkan so ... ... aku nak semadikan kat blog kesayangan aku ini - maklum angka 1 kan : temanya comel & meriah - merupakan pilihan aku & papa. Soly la yer ... takde card jemputan due celebration at midnite, insyaAllah next year, klu dipanjangkan umur ...

Kali ni aku & papa memilih tema yg sweet..sukanya aku (aku plak yg lebih2) ngan xde bantuan dari eric leong - nmpk COOL je living room aku ni ... Wlupun khairan x pasti ngan apa yg mama & papa dia buat ; insyaAllah BLOG ni akan membawa 1000 kenangan manis dlm idupnya.


Berawankan balloon, aku warnakan baby chair khairan ngan sliced cake yg menjdi feberet khairan, sebatang candle & birthday HAT ... ternyata suasana yg gitu comel menusuk ke naluriku ... aku terharu !!! khairan dah masuk 1 yrs old ... huhuhu




Hampir tiba masanya, aku kejutkan khairan ... still menguap lg, Soly yer !!

Still konpius ngan ape yg dilihatnya !!!

Akhirnya hari yg paling sweet pun akan berlabuh dlm beberapa saat ... ...
Tak sangka khairan dah setahun --- bukan baby lagi dah toddle,

Kegembiraan yg terserlah di raut wajahnya seolah2
khairan tau birthday dia ... mama & papa also happy with you.



Nampak cam x sabo je anak mama ni ...



Khairan kena wish dulu ... then baru tiup candle

Kegembiraan yg berganda setelah cake berjaya ditumbangkan
Happynya !


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



Aktiviti bersama balloon ..., main cak cak bak plak Horay .. Horay .. horay


HaPPy Birthday to you, Khairan.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics