Isnin, 14 Disember 2009

My Precious Year - Part 2

Rasa nyenyak sekali tidoku setelah aku tumbang ngan epidural tapi ... "Rudy" ... "rudy" ... kedengaran namaku dipanggil begitu sayunya, ingat dh bersalin rupa2nya blum lg - buka je mata ternmpklah ... staff nurse & doctor aku kat sisi katil - katanya dh tiba masanya for me to delivery baby ... iyer ke? "ur time is coming" my hubby berbisik kat telinga aku ... aku tego sumernya dh siap sedia... Dalam masa yg sama aku cuma rasa dingin ... gitu dingin sekali ... ade beza tak dingin & sejuk ??? ... Mana peginya ULTRAMAN 5, BEN 10 atau HIPPO ... aku rasa relax sekali just rasa dingin = cam makan ais kacang atau ais jagung (nyum nyum nyum) = nmpknya btullah epidural tu dh buat aku jd BARBIE... rasa COOL je tapi ... HOW nak kuarkan baby ??? kena PUSH ... hahaha hahaha ; tu yg tak COOL nak buat sebab epidural buat aku x mampu nak rasa pe2 pun - kuang..kuang..kuang

Akhirnya baby aku dah pilih date rupanya ..., 15/12/2008 at 0015am ...
Alhamdulillah ... papa & mama have welcomed a baby boy ... :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics