Jumaat, 8 Januari 2010

Aladdin Teacups But #$%(*&^

Salam Ceria for u ols... nak sharing pesal inventory yg aku buat ini.
1st time aku jumpa kat kedai english trus falling in love .. aku tego pattern dia ala ala lampu aladdin skit ; cuma tea cups ni xde saucers & teko ... ganjil kan but aku dah suka so aku pun beli la ... janji bunga english ...


Motif bunganya nmpk terserlah sbb byk kuntum .. then ade skit ukiran cam dedaun2 ...



Klu tuan rumah yg kedekut ... bole hidangkan for drinking tea sbb kecik je auns dia : 2,3 teguk dah abis air teh .... Sorry yer...gurau je






So .. bukan senang juga nk tmbhkan koleksi ngan pelbagai bentuk ... mana yg pelik2 tu ... aku trus kuarkan kepala agung nnt melepas plak bila dah diambk ore .... x tido malam plak jadinya (kesian plak kat hubby) ....pe pe pun yg mana minat tu = layan je yer &^%$#@!*&()

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics