Isnin, 4 Januari 2010

Reiki Reiki Barang English


Aritu jalan2 kat PKNS - aku pun sempat gak reiki2 = manalah tau klu ade yg baru ... cam biasa pricenya yg murah & mahal..nak buat camana klu jiwa & raga dah dipanah asmara english : mahal gila pun still berbaloi utk menambahkan lagi koleksi english eventho memang xde ending stori dlm koleksi ni!!!
ade yg koling2 diriku ni ... cam tarikan magnet plak bila tego almari yg comel & cantik ni (mungkin sbb lighting kot) ... harganya pun bole tahan gak cuma klu ade 4 rak dlm tu - gitu tersohor *cahaya almari* ni ... lebih2 lg klu penghuninya tea sets ... WOW ... btul2 menusuk sanubariku ... ... WELL aku terpaksa ambk pic je sbb aku blum jumpa *parking* yg UMMPPHH kat umah jika aku kuarkan kepala agung ketika itu !!!
Dalam bab menghias ni - citarasa aku x nak terlalu sarat barak sgt karang nmpk x manis plak bunga2 english aku ... neway aku kena usahakan agar dpt cilok mana2 corner utk almari ni - insyaAllah klu aku bli lah ... hihihihi - TUNGGU !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics