Isnin, 5 Oktober 2009

T E R H A R U Hati kecik ku












Kerja byk yg tak diupdated lg tp aku dpt la 1 blog ni. rasa TABIK btul aku tego blog2 mereka. punyala cute dimasak ngan citer yg btul2 menawan kalbuku, salah satu citer pesal blog baby*ORKED*ni - mengingatkan aku zaman2 kecik dulu as like "Little House on The Prairie" ... so sweet w pinky daisy flowers ... ade lg siap ngan 3000 lebih pengikutnya.... WAH bole jd ahli politik ni. setiap blog yg link antara 1 sama lain mesti tidak menghampakan aku...cukup garam, gula, serbuk kari, santan ... btul2 la marvellous.... membuatkan aku tetap positive thinking. Alhamdulillah, terhibur gak atiku.



Masih di bulan syawal 1430H membuatkan mood raya still terasa lg. Khairan pun terus demam bulan lg. liat ngan nak bangun berdiri, berjalan & petah berbunyi. masa ni la kena focus btul ngan khairan...tego anak mama ni ngan pipi labuhnya terus sejuk ati seore ibu membuatkan MANJA Khairan ni bukan kepalang lg....gitu la klu anak baru seore...sume kat dia. Khairan la abang, khairan la adik, khairan la kakak .... bila lagi nak curahkan kasih sayang pd anak ?????Nnt dah toddle...ligat nak bermain plak, masa tu confirm dah bertukar servis kat papa plak, Mmmmm... gitu pantasnya masa ni berlari. lantas mengingatkan ku yg umur pun dah makin tinggi melangit... sayu rasa ati ku ....wawawawawa.


aku, seorang ibu & isteri .. dah tmbah 1 title plak...hihihihi, takde yg membahagiakan aku dari menyempurnakan tugas tugas 2 title ni. memang membahagiakan klu umah tu *syurga* hingga anak suamiku suka melepak di umah...memang 1 bonus utk diriku ..YAHOOOO. kje kat opis biasala...nak dpt $$$$ jd x bole la ambik penat, stress * tapau* balik umah. mungkin sbb ajaran & pesanan arwah mak yg selalu ku jadikan idola .... ngan nawaitu yg btul, ikhlas dicampur ngan ramuan tanggungjawab, nescaya ngan izinNYA semua akan selesai malah dihadiahkan pahala yg berlimpa2 ganda oleh NYA,cuma tak cukup tangan aje ... klu tak semuanya BERES,PAK! klu terlebih tangan plak nnt dah cam sotong kurita plak ... but it's was challenge cuma BERAT BADAN aku ni x mau turun2 still 77 kg,Huhuhuhuhuhu .








HIDUP ITU INDAH, btul tak ??????
anyone agreed with me ?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics