Rabu, 21 Oktober 2009

Inglish Romantika tumpang duduk *^*

Since khairan dah kebah dr demamnya-aku kuar sat gi Amcorp, rasa nak berjln2-lgpun papa bawa khairan gi umah tok anjang (beraya) ~ smpi Amcorp : best juga tego bazaar ni + klu de yg berkenaan: tapau aje bawa balik. tetiba je aku nmpk kat romantika ade chinaware motif flower yg baru~
Yang ni paling klasik-klu vantage:F2 vintage pink tp klu ciplak punya : summertime pink

Yang paling lastest-F22 strawberry rose tp klu ciplak punya : strawberry cream


############


aku-cam biasala x sah klu tak cilok ...hihihihi= nmpknya terpaksa la sharing *kondo* nga vantage ~

aku cilok teaset + dessert plate + isabella pitcher set

{ punyala aku suka ... gumbira, tak ingat dunia }












nilah *kondo* tmpt TOYS aku duduk-nmpk dah fully occuppied *^*
ni blum masuk lg RA ... kena cari banglo la nmpknya ..huahuahua

Muahhhhh



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics