Khamis, 22 Oktober 2009

kasut merah yg pertama

jalan -jalan gi MV~papa berminat ngan kasut merah yg bersaiz comel ni. seblom ni klu kuar berjalan khairan siap ngan berstokin je di atas sbb blum smpi tahap pembelajaran berjalan. ade gak cuba cari pre-walker shoe tp nmpknya.. yang ade cuma utk girls aje..huaaa
Besoknya,kebetulan ade jemputan beraya kat umah tok anjang, pe lagi masa ni la nak bergaya ngan kasut baru siap baju & seluar yg sama kaler tu : aku pun sempat gak snap 1 gambar ,siap kat tepi katil lg-nasib baikla tak tergelincirkan - STEADY, Khairan.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails