Isnin, 5 April 2010

Vantage's Attack Part 2

ada ape dlm kotak ni, Jom sama2 kite sharing ...


@
@
@
@
@
hahaha .. hahaha, adakah aku gembira? Ya, terlebih suda .. ..

misi aku tercapai juga tuk menambahkan koleksi Vantage ngan munger baru ... mana lagi klu bukan COUNTRY ROSE tu, = alang alang diserang jualan Vantage, aku merelakan diriku disengat .. .. baru berbaloi rasa sakit ... ... &*%$#@


COUNTRY ROSE aku ...




Sukanya atiku, wlupun aku x berjaya mendpt discount yg terhebat
T E T A P I
aku berjaya memilikinya .. .. ..


insyaAllah, klu berkesempatan lagi, nak rasa plak set dinnernya .. yang ini
kena tunggu next sale, bila agaknya? dengar2 gosip during puasa ... jgn lupa peminat2 Vantage semuanya ; remarks kat calendar : bulan AUGUST nnt ... ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics