Rabu, 7 April 2010

* the toddler cafe *

by happyrudy



the apple doesn't fall far membuatkan aku tersenyum bila aku blogkan piccas kat atas ini ... mesti ade yg terkezut = ade yg ingat aku dah preggy for d 2nd times : hakikatnya, still ade 3 kekosongan cuma blum smpi ke tahun tu lg .. .. .. wow!! tunggu & lihat, insyaAllah klu ade umur & rezeki, status khairan akan bertukar pada abang long ... kuang3x.

Actually, aku saja nak "bersembang2" coz arini aku dpt tau yg member aku dah berbadan 2 rupanya. Aku terkedu sbb time kami bersalin cuma beza 1 week ... tup tup member dah berisi plak , ya .. neway, aku tumpang happyla kat dia, .. ..dah rezeki kan, anak yg 1st pun dah 1 yrs ++, kini yg 2nd masuk 4 bulan dah, Congrats, semoga baby gurl hendaknya.

camana la klu khairan dah jd abang long? mesti gawat punya .. .. .. .. .. .. "papa, wat do u think ??!"



sedap tak ? sedapkan !! inilah kadar lifetime aku ; ade sweet, ade cuit muit, ade ummpph .. semualah. HOMEMADE katakan. bak kata omputih UNUSUAL but DELICIOUS.

mmg best dah berfamili ni, terasa lebih mencabar lg so aku umumkan yang mana nak berfamili tu kena slow2 berdayung di alam kekeluargaan ini utk dptkan result yg baik .. bab bli barang2 anak ini ... fuyoooh, bestnya.. koling2 je aku ... seblum subuh aku tungguuuu ....

piccas ni aku suka sekali ... ... sedar tak sedar, khairan dah nak masuk 16 mos, so byk la subject2 yg dia dah blajar, baik & buruk tu mmg dah adat tuk pembelajaran toddler yg nak meningkat usia : al-hamdulillahlah khairan blajar ikut pd kemampunannya iaitu dengar cakap mama & papa. Blum ade tunggang terbalik kat umah, umah pun still top 5 lagi , insyaAllah berkekalan hendaknya ..

klu takat bersmack down tu, dah jadi regular aku & khairantp blum tahap WWF lagi sekadar menghiburkan ati papa tp yg confirmednya, dua dua x mau mengalah .. hihihi!

anak kena ikut kata mama, bukan mama kena ikut kata anak ... oppssssssss. kena practise NGAN slogan INI..klu tak nnt, nasi dah jd bubur .. kena suap & telan je la ...

~~~ Pe pe pun , layan je laa story aku ini ~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics