Sabtu, 27 Mac 2010

Demi VantageKu


Jgn betulkan PC anda sememangnya ..gmbr kurang memuaskan ...
~
~
baru balik dr vantage hunting t a p i xde tangkapan dibuat ... Jualan diskaun start minggu depan, 1st April rupanya ... jgn APRIL FOOL dah la ...
saja aku gi skodeng ... rupa2 dah start susun barang ikut gred : kebykkan design yg aku dah ade:cuma yg aku nanti2kan COUNTRY ROSE, motif flower yg baru ( sample .. pic kat atas tu ) ... staff dia inpom blum ade sale lg ... sadeynya aku ...
masa ini, x ramai ore yg g terjah ... sunyi je ruang pameran vantage = klu aku duk berjam2 memilih , bestnya tp silap aribulan plak, dah TER TERBAWA boss kecik aku ni ... eventho, dia x usik cuma suka main main ... riso gak klu ter ... ter ... dari rugi besar, baik aku check out dulu dr vantage *&%$#@*

sampai umah je boss kecik aku trus titun .... kurang minat ngan TOYS mama ni .. nmpknya kena apply cuti ni klu nak serang vantage ....


1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics