Sabtu, 20 Mac 2010

Aku Gumbira

ade sales ??? x sabo nk tnggu ni !!!
V A N T A G E Sales ... ... dengar gosipnya next week. Kali ini nak ke tengahkan munger motif F23 = country rose tu ...
Gambar kat atas tu koleksi aku = Mini TEASETS dr pelbagai motif munger Vantage, ya la dulu x reti lg pesal english2 ni ... saja saja membli sbb tego comel lote ...
So kali ni aku berazam, klu berpeluangla .. nak tmbh TEA SET lagi, mesti la dr munger F23 ... ore kata LAWA gila... sweet je, nmpk shine2!! btul ker ?? ... yg aku tau bershine tu kepala agung je yg nak membayonya ... kuikuikui.
Pe pe pun ... sama2 la sumer peminat Vantage terjah kat KILANG Vantage di Jalan 223, PJ.
Aku pun dah bersemangat gila ni ... x sabo nak tunggu next week ... .^%$^&*
aku gumbira ... aku gumbira ... hahaha haha gumbira

Vantage
... gaya hidup anda

2 ulasan:

  1. ellooo2...cer bgtau date dia bape ari bulan...senang nk plan ni...hihihih

    BalasPadam
  2. Yoyo ... ju, april 1st start sale ... terjah tau

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics