Ahad, 23 Ogos 2009

luCu TapI menYentUh AtiKu


ade citer yg mencuit ati & membuat aku rasa bersalah terhadap baby teruna aku ni. al-maklumler timetable papa khairan ni punyaler penuh cam obama punya schedule...padahal aku ni * datin ruby* tau...( nama glamour aku tu ) pun x sebusy papa khairan ni. EEEeeeee!

al kisahnya pasal H1N1 ni yang semakin menular kat msia.... wlupun khairan ni mendapat full susu ibu yg kaya ngan antibodi tp aku tetap x nak ambik risiko tuk kuar......setelah dipikir masak2 last but not least kata sepakat aku & hubby demi kesihatan & keselamatan khairan, JAWAPAN : duk umah aje . Hinggaler 1 ari ... dia dah bored sgt kerana aku dok kata jap2 lg ... jap lg .... siap pakai baju jalan & topi kesayangan AKHIRNYA tersnap ler gambar seperti di bawah ini:





***Dah Tidur***

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails