Selasa, 25 Ogos 2009

... Kembalinya Vantage ...


Vantageku .. MMMmmmm nampaknya iniler sebahagian dr koleksi vantage yg muat dlm almari kaca ni. kkdng tu puas ati tego umah. rasa teramat amat nyaman, aman, sejuk, happy aje ngan collection vantage ni wlupun price dia bukan sembarangan tp bagi aku tetap berpuas ati & merasa cukup happy bila nmpk hasilnya.
Wlupun ada sesetengah ore yg tatau ape itu V.A.N.T.A.G.E, aku tetap ngan Toys aku ni. Biarler mereka terjun ngan labu2nya. Aiman x kisah!
Cuma masa preggy tu ... baby aku kurang minat ngan bunga2....so STORE ler tempat Toys aku "bersemadi" ngan PEACE.
Akhirnya, aku pun mencari vantage2 aku ini 1 per 1.
aku cuci, lap ... aku susun cantik2 dlm almari kaca ni. BERSEMANGAT & rasa bersalah aku "semadi"kan Vantage aku ni dlm STORE.
Ngan kehadiran Khairan (8 mnths) aku tetap menasihati anakku....agar JGN DIUSIK TOYS mama ni... alhamdulillah..anak yg baik khairan ni...TQ,anak mama.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics