Jumaat, 21 Ogos 2009

// Jualan Bunga //

TQ kerana sudi menjenguk gerai **Jualan Bunga** datin Ruby yg x seberapa ni. maklumler since ade baby teruna ni...masa yg ade slalu tersekat2 nak buat Blog.
Actually, xde pe2 pun cuma dah x larat nak jaga bunga2 ni sume.tmbhan lg dah out of spaces so aku pun merelakan atiku tuk menjual bunga2 kpd sesiapa yg sudi "menjaga"nya sebgimana bunga2 ni menyerikan living room umahku pd 1 ketika dulu.
aku xde ler nak mengharap utk dptkan profit pun cuma cukup la bagi aku jika semua bunga2ku ni bertuan.
herge aku tak tetap..janji ade ore minat nak take over dr aku... aku sudi discuss pasal price dia. cuma ade 2 aje yg aku minta tolong : aku x sediakan pengantaran so kena dtg ambk kat STORE aku kat PJ 16 dan ade la less dlm 30% ...Hi Hi Hi










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics