Khamis, 13 Mei 2010

Happy rudy dalam kesedihan !!!!



Aku btul2 dlm kesedihan bila tego blog aku tunggang terbalik................................sedihhhhhhhhhhhhnya hatiku !!!! Disebabkan tenet kat opis aku ni telah menjahamankan blog aku ini !!
Kpd empunya contest2 yg aku ikut, bukannya aku tak buat btul2 atau x cukup syarat tapi tulah hakikatnya, mungkin xde rezeki Khairan nak ikut contest2 sumernya - aku pun dah x kuasa nak baiki pulih blog aku ini !!
tapi insyaAllah jika berkesempatan atau sifu aku punya masa akan kembalinya blog kesayangan aku ini - happyrudy ... ... ... so buat masa ini blog aku akan titun dulu .. .. .. ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails