Selasa, 16 Februari 2010

RoYaL AlBErtKu ... SaDEy SeKali

cuti raya cina ni, aku terima tetamu ... tapi nmpknya tahun rimau ni, aku x punya ONG la bila "kekasih atiku" not enough beauty pd ari aku memerlukannya ... nak tau ape yg buat happyrudy xde ONG tis year ....;
*
*
*
*
*
*
*
Yang ni RA seving plate aku ... tetap masih UNGGUL lg wlupun tersadai kat STORE ~ huhuhu

side plate ni mengoda sgt tapi nmpk cam ade yg x kena jer .... ermmm tego btul2 yer

still montot lg bentuk jug ni

sugar bowl yg memang sesuai ngan pricenya ... lalu menyentuh account bank ku

dah nmpk ker HINTnya .... ????

minum petang ... rasa best je

indah je rasa idup ni .. klu penuh ngan RA koleksi

ni lah yg buat happyrudy jadi sadey ....

mengidam nak minum petang bersama my loving guests ... dah x cukup corum RA teaset aku ni ...

tekonya jgn cakap la = hancus / parah / sadey / berkecai / speechless ... bole buat happyrudy x tido 90 ari o ...


insyaAllah klu ade rezeki lg ... akan ade famili baru for my RA ni ....

1 ulasan:

  1. salam rudy..... adoi la.... tgk gambar yg last tu paling tension...... harap2 cepat la dpt pengganti ek.....

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Mothers Day Graphics